Bestellen, wijzigen, annuleren en toevoegen

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de groene knop op de productpagina. Let op! Bij het bestellen van schoenen dien je ook de juiste maat te selecteren. Als je de bestelling plaatst met je account gaat dit sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel je gegevens nodig. 

Tot op het moment van betalen, kun je eenvoudig een product toevoegen aan je bestelling. Dit doe je door de zwarte knop ‘verder winkelen’ te selecteren wanneer je een product aan je digitale winkelmandje hebt toegevoegd. Ook kun je vanuit je digitale winkelmandje teruggaan naar het productenoverzicht om vervolgens een product van je keuze toe te voegen. Klaar met winkelen? Klik op ‘direct afrekenen’ wanneer je je product hebt toegevoegd of selecteer de groene knop ‘afrekenen’ in je winkelmandje. 

Dit doe je door een e-mail te sturen naar info@snufenshoe.nl. Wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. 

Dit doe je door een e-mail te sturen naar info@snufenshoe.nl. Annuleren kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. 

Dit doe je door een e-mail te sturen naar info@snufenshoe.nl. Wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, ontvang je een track & trace link. Daarmee kun je op de website van de bezorgdienst het afleveradres aanpassen. 

Check hiervoor de track & trace link, die je ontvangt wanneer je pakket ons magazijn heeft verlaten.

  1. Controleer of er geld is afgeschreven van je rekening.
  2. Check ook even je spambox, soms komt je orderbevestiging daar binnen.
  3. Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Stuur dan een screenshot van je bankafschrift met een duidelijk zichtbaar transactienummer via e-mail naar info@snufenshoe.nl. We sturen je vervolgens de orderbevestiging toe.
  4. Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Plaats je bestelling dan opnieuw.

Via ‘Wachtwoord vergeten’ kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. 

Via ‘bestellingen’, in je account kun je de status zien. 

Elke inspanning wordt gedaan om de beschikbaarheid van items in de webshop te behouden. Helaas kan het voorkomen dat een besteld artikel niet op voorraad is. De winkel en de webshop hebben dezelfde voorraad, ook wanneer het erg druk is in de webshop kunnen artikelen dubbel worden besteld. In dit geval nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op om het op te lossen. 

Bezorgen en ophalen

Al onze pakketten (schoenen, gifts, bloemen en vazen) worden verzonden door GLS. Bij alle zendingen ontvangt u een track & trace link om het pakket te kunnen volgen.

Alle meubels worden via een transporteur bezorgd. Hiervoor nemen wij na bestelling en betaling contact met je op. 

Nee, dat is niet mogelijk. Wij versturen alleen naar huisadressen.

Gratis verzorging (alleen in Nederland) geldt voor schoenen, bloemen, vazen en cadeauartikelen vanaf € 75,-. Afgeprijsde artikelen worden niet gratis verzonden. 

Ja, je bestelling kan ook worden opgehaald in onze fysieke winkel in Schaijk (NB), mits op voorraad.

Alle meubels worden normaliter via een transporteur bezorgd. Hiervoor nemen wij na bestelling en betaling contact met je op. Uiteraard kan de bestelling ook op een nader afgestemde datum worden opgehaald in onze fysieke winkel in Schaijk (NB). 

Dit doe je door een e-mail te sturen naar info@snufenshoe.nl. Wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, ontvang je een track & trace link. Daarmee kun je op de website van de bezorgdienst het afleveradres aanpassen.

Heb je meubels besteld en is er een afspraak voor levering gepland? Neem dan contact op met orders@snufenshoe.nl om je adres te wijzigen. Dit kan alleen als de transporteur nog niet onderweg is. 

Dat lossen we natuurlijk voor je op. Vul binnen 14 dagen het bijgevoegde retourformulier in en stuur het product terug. Op het retourformulier geef je volgens de beschreven instructies aan dat je product beschadigd is en of je een vervangend product wilt ontvangen. 

Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, volg je het via de track & trace link op de website van GLS. Je vindt deze link in de verzendbevestiging. 

De bezorger geeft je pakketje af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger je pakketje naar een Parcel Shop bij jou in de buurt. Weet je van tevoren al dat je er niet bent? Dan kun je via GLS vaak al vóór de eerste bezorgpoging een ander moment kiezen. 

Controleer het volgende:
1. De track & trace link van het pakket. Je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.
2. Het bezorgadres. Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.
3. Heb je een niet thuis-bericht ontvangen in je brievenbus? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.
4. Klopt dit allemaal? Wacht dan nog even af, meestal wordt een vertraagd pakketje de volgende dag bezorgd. Heb je 2 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag je pakketje nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@snufenshoe.nl. 

Vervelend dat je pakketje is vertraagd. Heb je je track & trace link al gecontroleerd? Daar vind je altijd de meest actuele bezorginformatie. Vaak worden vertraagde pakketjes een volgende dag geleverd. Heb je 2 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag je pakketje nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@snufenshoe.nl.

Controleer eerst de bijgevoegde pakbon. Daar staan alle geleverde producten op. Klopt dit niet met je ontvangen orderbevestiging? Neem dan contact met ons op via info@snufenshoe.nl. 

Schoenen, cadeauartikelen, bloemen en vazen vanaf € 75,- worden gratis bezorgd door GLS. Afgeprijsde artikelen en artikelen onder €75,-zijn uitgezonderd van gratis verzending. Voor deze artikelen brengen wij de standaard verzendkosten in rekening.

Alle meubels worden via een transporteur bezorgd. Voor de bezorgkosten nemen wij na bestelling en betaling contact met je op.

Betalen

Ja, onze webshop heeft een beveiligde betaalomgeving. Zodra je start met afrekenen kom je in een beveiligde internetomgeving. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. 

Ja, dat bieden wij aan via Klarna. 

Je kunt betalen via iDeal, Klarna en CreditCard. 

Klopt je factuur niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@snufenshoe.nl. Vermeld in je e-mail duidelijk je ordernummer. Binnen 3 werkdagen ontvang je een creditnota in je inbox.

Je factuur vind je in het pakket bij je bestelling en bij je orderbevestiging. Je kunt je factuurgegevens ook vinden via ‘bestellingen’ in je account. 

Dit kan de volgende redenen hebben:
1. Het kan wat langer duren voordat onze website herkent dat je hebt afgerekend. Daarbij kan het tot één uur duren voordat we betalingen binnenkrijgen. Controleer daarom of er geld is afgeschreven van je rekening.
2. Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten tot het uur voorbij is. Heb je na een uur nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@snufenshoe.nl met daarbij een screenshot van je bankafschrift en een zichtbaar transactienummer. We zoeken je betaling vervolgens op.
3. Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen. 

1. Controleer of er geld is afgeschreven van je rekening.
2. Check ook even je spambox, soms komt je orderbevestiging daar binnen.
3. Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Je bent het snelst geholpen door ons een via info@snufenshoe.nl een screenshot van je bankafschrift te sturen waarbij het transactienummer zichtbaar is. We sturen je vervolgens een orderbevestiging toe.
4. Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen. 

Die kun je helaas nergens vinden en bekijken. We beloven je dat we je binnen 14 werkdagen na afhandeling van de retourzending terugbetalen. 

Het verschilt per bank hoelang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. Staat het bedrag binnen 14 werkdagen, na afhandeling van je retour, nog niet op je rekening? Stuur ons dan een e-mail via info@snufenshoe.nl. 

We betalen je terug via de betaalmethode waarmee je betaald hebt. 

Zodra we je annulering verwerkt hebben, betalen we je terug. We beloven dat binnen 5 werkdagen te doen. Hoe snel je het geld vervolgens op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode:
– iDeal: direct.
– Creditcard: binnen 2 werkdagen. American Express: binnen 3 werkdagen.
– Achteraf betalen via Klarna: je hoeft niet meer te betalen. Afhandeling geschiedt via Klarna. 

Retourneren

Zodra we je retourzending hebben ontvangen, wordt deze zo snel mogelijk verwerkt. Binnen uiterlijk 14 werkdagen storten we het volledige aankoopbedrag terug. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de gebruikte betaalmethode. 

Ben je niet tevreden met een ontvangen product? Voor producten gekocht in onze webshop hanteren wij de volgende voorwaarden:
1. Je kunt het product tot 14 dagen na ontvangst retour sturen. Gebruik hiervoor het retourformulier dat is meegeleverd met je bestelling.
2. De retourzending dient goed verpakt te zijn. Het product moet in onbeschadigde en originele staat retour komen.
3. De artikelen dienen ongebruikt en ongedragen te zijn. Ze moeten in de originele productverpakking zitten.
4. Het retourformulier dient bij de bestelling toegevoegd te zijn.
5. De retourzending dient voldoende gefrankeerd te zijn. Ongefrankeerd of niet voldoende gefrankeerde pakketten worden niet aangenomen. Verzendkosten zijn voor eigen rekening.
6. Verse producten (zoals bloemen), meubels en maatwerkproducten kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

Retouradres:
Snufenshoe concept store
T.a.v. klantenservice
Europaplein 12A
5374 BM Schaijk

Voor artikelen gekocht in onze winkel hanteren we het volgende retourbeleid:
1. Ruilen en retourneren kan binnen 8 dagen met de kassabon, mits het product ongebruikt is en in originele verpakking zit.
2. Wanneer je binnen 24 uur retourneert, ontvang je het aankoopbedrag terug. Na 24 uur ontvang je een tegoedbon.
3. Afgeprijsde artikelen kunnen binnen 8 dagen met de kassabon geruild of geretourneerd worden. Bij retourneren ontvangt je een tegoedbon.
4. Prijsverschillen door kortingsacties worden niet gecompenseerd.
5. Verse producten (zoals bloemen), meubels en maatwerkproducten kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
6. Indien je aankoop (of een deel daarvan) is betaald met een cadeaubon of tegoedbon, ontvang je dat bedrag terug in de vorm van een nieuwe tegoedbon. 

Ja, online gekochte artikelen kunnen binnen 14 dagen in de winkel worden geretourneerd. De artikelen moeten ongebruikt en ongedragen zijn en in hun originele doos of verpakking zitten. Verse producten (zoals bloemen), meubels en maatwerk kunnen niet geretourneerd worden. Het aankoopbedrag wordt binnen 14 werkdagen teruggestort. Vergeet niet je factuur mee te nemen! 

Ja, dat kan. Stuur een e-mail naar info@snufenshoe.nl en vermeld duidelijk om welk product het gaat en welke maat/afmeting/variatie je wilt ontvangen. Als het product op voorraad is, wordt het gereserveerd en opgestuurd zodra wij de retourzending hebben ontvangen. De verzending is gratis bij een orderwaarde boven € 75,-.

Let op: Verse producten (zoals bloemen), meubels en maatwerk kunnen niet geruild worden. Wil je graag een ander product ontvangen? Plaats dan een nieuwe bestelling. 

Ja, dat kan. Je kunt producten uit je bestelling los van elkaar retourneren. Via het retourformulier kun je aangeven welk product je wil retourneren. Onze retourvoorwaarden zijn van toepassing. Verse producten (zoals bloemen), meubels en maatwerkproducten kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

Indien je de volledige bestelling retourneert (dus niet alleen enkele producten) wordt het volledige complete aankoopbedrag gecrediteerd. 

Dat is niet nodig. Je retour vervalt automatisch wanneer je het product niet binnen 14 dagen na ontvangst terugstuurt. 

Garantie en klachten

Om je productklacht te melden stuur je een e-mail naar info@snufenshoe.nl met daarin een duidelijke omschrijving van je productklacht, aangevuld met een aantal duidelijke foto’s. Vermeld in je e-mail ook het ordernummer. Wij doen ons uiterste best om vervolgens binnen 5 werkdagen te reageren met een passende oplossing voor je klacht.

Woon je in de buurt van snufenshoe te Schaijk? We kunnen ook daar meekijken naar een oplossing voor jouw productklacht. Vergeet dan niet je ordernummer/factuur mee te nemen.

Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen. Deze staan omschreven in onze algemene voorwaarden. 

Conform de wet ontvang je op al jouw aankopen de wettelijke garantie. Aan de wettelijke garantie is geen vaste termijn gekoppeld, dit verschilt namelijk per product. 

Garantie en de garantieperiode zijn gebaseerd op de wet en de algemene voorwaarden die op basis van de wet zijn vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop. Wanneer een product niet naar behoren functioneert, heb je recht op een kosteloze reparatie, een vervangend product of teruggave van je geld. Dit geldt echter niet als de schade is ontstaan door eigen toedoen of als het product door normaal gebruik is versleten na een redelijke periode. Een goed product betekent dat je het gedurende een bepaalde tijd zonder problemen kunt gebruiken. Een product wordt als ondeugdelijk beschouwd wanneer het:

• Beschadigd is;
• Incompleet is;
• Kapot is of niet goed functioneert;
• Niet geschikt is voor het gebruik zoals door de verkoper of fabrikant is aangegeven.

Heb je vragen over de garantie of een defect product? Neem gerust contact met ons op via info@snufenshoe.nl of kom langs in onze winkel. We helpen je graag verder. 

Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie (www.sgc.nl) of aan het Europees ODR Platform via http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 

Toegevoegd aan winkelwagen

Selecteer een Afleverpunt

Daarom kies je voor Snufenshoe

Dit geldt voor artikelen die op voorraad zijn. Alle meubels dienen middels de transporteur bezorgd worden en hiervoor zal dan ook contact met je worden opgenomen. 

Dit geldt voor schoenen en bloemen/vazen. Alle meubels dienen middels de transporteur bezorgd worden en hiervoor zal dan ook contact met je worden opgenomen. 

Betaal tot 30 dagen achteraf met Klarna. Makkelijk binnen enkele klikken jouw bestelling plaatsen en deze later betalen binnen één klik? Kies voor Klarna.

Wij hebben niet alleen een webshop, maar ook een winkel in Schaijk (N-B). Webshop artikelen mogen hier ook geretourneerd of geruild worden! 

Wij verkopen niet alleen hele toffe producten: wij hebben ook een eigen ontwerpstudio. Is jouw interieur toe aan vernieuwing? Wij helpen je graag!

Waar ben je naar op zoek?

Kasten
Eetkamertafels
Salontafels
Banken
Stoelen
Fauteuils

TV meubels
Verlichting
Woonaccessoires
Wandbekleding
Kleinmeubelen
Alle producten

Bloemen bestellen
Zijden bloemen
Zijden planten

Potten & vazen
Outdoor
Alle producten

Poef
Kussens

Tassen
Alle producten